poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Wypada się przedstawić

Cześć,
Mam na imię Kasia. Mam 14 lat. Od 4/5 roku życia interesuję się skokami narciarskimi. Oprócz skoków kocham też motocykle. Niektórzy z was mogą mnie znać już z mojego bloga z autografami. Autografy zaczęłam kolekcjonować jakoś w marcu tego roku.
Chyba powinnam powiedzieć o czym będzie blog... no więc jak się pewnie domyślacie blog będzie o skokach narciarskich. Będę dodawała różne informacje o zawodach(relacje z nich, terminy, składy drużyn itp), skoczkach, może przyjdzie czas też na... konkursy :) No i myślę, że coś jeszczę wymyślę  ;)

Skąd tytuł? No więc jest to tłumaczenie słów jednego ze skoczków- Stefana Krafta : "Sag niemals nie, alles ist möglich". 
U mnie ciężko z wymyślaniem wszelkich tytułów :/

Posty na tym blogu będę dodawała w zależności od ilości wolnego czasu i tego czy będę miała pomysł na post.
Wszystkim którzy będą odwiedzać mojego bloga serdecznie dziękuje :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz